blackasstronaut:

I MET FUCKING AESOP ROCK!!!!!!!!!!!!!!

Bronson; living the swag life as usual

eeveehigashikata:

Sakura-Con photos Part 3 aka The JoJo’s post.

See more pictures here.

Narancia:  silencedrowns

Kira:  xtakozx

Caesar:  joestartechnique

the best lol

chaddrawsthings:

lol how the heck did i make top 8 in Brawl at Sakura Con? Brawl was so poop to play again competitively after how many years haha.
Also, I got to hang out with some cool-ass people. Shout outs to the PNW Blazblue community for being so dope. Had tons of fun this weekend!
There were some really awesome cosplays (coughthatRevycosplayertho Uguysknowtheonecough), and I wish I could have spent more time talking to some of the new people I met! Feel free to get in touch, even if we didn’t actually get the chance to talk much this weekend  haha.
(Also, Kyle won the Marvel tournament and got an awesome trophy-bottom right. I won an EVA poster bc poverty)

#Shamelessreblog

chaddrawsthings:

lol how the heck did i make top 8 in Brawl at Sakura Con? Brawl was so poop to play again competitively after how many years haha.

Also, I got to hang out with some cool-ass people. Shout outs to the PNW Blazblue community for being so dope. Had tons of fun this weekend!

There were some really awesome cosplays (coughthatRevycosplayertho Uguysknowtheonecough), and I wish I could have spent more time talking to some of the new people I met! Feel free to get in touch, even if we didn’t actually get the chance to talk much this weekend  haha.

(Also, Kyle won the Marvel tournament and got an awesome trophy-bottom right. I won an EVA poster bc poverty)

#Shamelessreblog

chaddrawsthings:

Pics from Sakura con. Pretty much stayed in console gaming to play blazblue all day with pnw guys. If you see me, don’t be afraid to say hello and have a conversation about weeaboo shit haha.

Also somehow made it out of pools on brawl. Haven’t played in years but damnmmmm; This game is ass lol

nexender:

your stand is look like melon

jb2x:

That’s it, nope, thread over. At the first post, even.

asker

pottydance asked: no ur not suppose to like that post, #my bf, unlike that shit bruh

image

What’s he doing with his left hand?

image

asker

Anonymous asked: post a pic of urself dude

To all the goddamm anons who keep asking me what I look like

manoftheleaf:

Practicing simple shape tween transitions in Flash.  With Northwest Majors 6 right around the corner I wanted a related subject and I chose:  Mad Catz TE arcade sticks.  Thanks based Mark man!  Tribute.    

manoftheleaf:

Practicing simple shape tween transitions in Flash.  With Northwest Majors 6 right around the corner I wanted a related subject and I chose:  Mad Catz TE arcade sticks.  Thanks based Mark man!  Tribute.